Cześć , nazywam się Kuba i mam 15 lata , mieszkam w Nieporęcie pod warszawą (ok 11km) . Skuterkiem pomykam już prawie 2 lata . Interesuję się motoryzacją , motocyklami i ich tuningiem , naprawą . Możecie mnie skojarzyć byłem z klubem na rozpoczęciu sezonu na bemowie .
Chciałbym wam przedstawić mojego Rometa 737 4t - Gucia . Możecie zapytać dlaczego akurat Gucio . Gucio dlatego że jest podobny do TGB R50x a że tgb to - Tajwan golden bee , czyli Tajwańska złota pszczoła . To miała być maja xD ale że to jest Romet czyli on to jest Gucio . Teraz do konkretów, kupiłem go 29.08.08 za dobre oceny . Na początku wkurzyły mnie jego osiągi , brały mnie ponaddźwiękowe Vaporki ;/
Olewając serwis po drugim przeglądzie(mechanicy do d..) postanowiłem sam wsiąść sprawę w swoje ręce i zająłem się tuningiem . Po 1600km kupiłem wariator Naraku hs , niby lepiej ale mocy mało. Potem od tego doszło sprzęgło, dzwon r vent , pasek , gaźnik renomowanej firmy Wm motor:D xD . Po ok 7 tys kupiłem cylinder 72 cc i nie no name tylko z name czyli Wm . Wtedy osiągi już były zadowalające . Teraz mam cylinder 90cc NCY d.52.mm (płaski) i głowice 72 cc po portingu kanałów . Co do skutera to ma ładne kształty, ma założone nadkole własnej roboty (z blachy) , wykonanie plastików ma FATALNE , łamią się przy każdym dotknięciu , plusem jest obrotomierz i licznik eL. do 188km/h . Moje plany na przyszłość ( zime ) to założenie głowicy pod 90cc , generalka silnika (wymiana wału, łańcuszka) , pomalowanie karterów na pomarańcz^^ do tego jakieś miększe amorki i podwyżki .
Tu fotki, tylko uprzedzam że są stare, nie mam już niebieskiego dekla i pseudo nadkola teraz nadkole jest z blachy a dekiel czarny .
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/737/68882
dodałem chociaż jedno zdjęcię // Maniek
Ostatnio edytowany przez Platek (2010-11-25 17:33:45)
Offline
Klubowicz
No ładny ładny ;] Widzę że tuning też na dobrym poziome jak osiągi ?
Offline
Na razie 90km./h , wiem że dla posiadacza 2t to nie dużo jak na taka pojemność , ale dla mnie to jest wielkie osiągniecie xD:D . Niedługo kupie od Bryana multivara to powinno podnieść do 100km.h .
Offline
Licznikowe czy realne ?
Offline
Klubowicz
Bartek max realne to 85;p
Offline
Moj b&w na sportowym tlumiku tylko i lzejszych rolkach szedl 80 a na starcie szedl jak burza, ale sprawdzane z burgmanem i mercedesem E-klasa, i co do kilometra na godzine byl idealnie wyskalowany
Offline
No ale jesli auto oraz burgman pokazal identyczna wartosc razem ze skuterem, to bedzie ok. PS auto przeklamie o 10km/h ale przy 200km/h a nie przy 70km/h
Offline
Filmik ci nagram , przy 10, 50 , czy 100 km/h w nissanie było o najmniej o 8 km/h więcej , może to tez byc opóźnienie sygnału gps i podczas dłuższego odcinku z równą prędkością różnica maleje do 5 km/h wiec ujdzie . Nie chcę się kłócić ale nie wiem czemu, nie możecie uwierzyć w mój v max , ja ważę 55kg i mam 175cm i na 72 cc jechałem 80 km/h .
Offline
wczesniej pisales 90km/h
Offline
Klubowicz
Platek po psortu miałem rometa 4t i najpierw miałem ten naraku 72 c cylek później 80c z głowicą sportową i wiem że to więcej niż 80 nie jedzie chyba ze z monteverestu z wiatrem i pochylony jak na ścigaczu xd
Offline
Dobra rozumiem, dobra 90 km/h to nie jechałem ;/ Ale ponad 80km/h idzie , końcu to 90cc a nie 72 cc . Muszę go przetestować na dłuższym odcinku u mnie na głównej na odc 2km leciał 84 km/h . przejadę się na Jagielońska xD i tam sprawdzę .
Offline
Klubowicz
Dobra Panowie nie ważny jest aż tak ten v max tylko radość z jazdy ;]
Offline
Ema. Panowie jestem posiadaczem squta chińskiej produkcji, i tak samo jak Płatek posiadam cylinder 90cc NCY i mój v-max wynosi 95km/h mierzone z samochodem. Nie sadze aby NASZ KOLEGA PŁATEK KŁAMAŁ. Pozdro Dla Wszystkich ;D
Offline